Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?

Odwiedź agencję social media Kraków - skorzystaj z porad specjalistów.

Akcje reklamowe winny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy producentem, właścicielem sklepu czy usługodawcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na utworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. marketingu, natomiast niewielkie biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, przeważnie poszukują wsparcia u agencji reklamowych.

Co warto powierzyć agencji marketingowej?

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie zawodowców doskonale orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w internecie (klipy i animacje viralowe, kanały social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż będzie ono prawidłowo użyte w trakcie tworzenia materiałów promocyjnych – kalendarzy, billboardów, stoisk targowych bądź ulotek. Agencja reklamowa przygotuje także ciekawe, unikatowe wpisy na stronę www zamawiającego oraz opracuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter lub Instagram.

Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie działu ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w organizacji konferencji, spotkań z klientami czy targów, które zwykle wymagają drobiazgowego planowania, te zadania można zlecić agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę niezawodnego oraz zgranego zespołu pracowników – należy zlecić jej organizację imprezy integracyjnej czy też opracowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, należy jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na powierzenie wszelkich działań reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.

Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]