Promocja, reklama, marketing

8 sprawdzonych sposobów na lepsze pozycje i pozycjonowanie w Google

Dzisiaj przedstawię sprawdzone sposoby na poprawę widoczności strony w wyszukiwarce Google, które można zastosować dla każdego serwisu, w tym sklepu internetowego czy firmowej wizytówki. 1. Unikalny i użyteczny content Dużo się o tym mówi, ale jak naprawdę jest? Rzeczywiście, unikalność treści jest jednym z najważniejszych czynników, które mogą decydować o tym, która strona będzie wyświetlać […]

Pozycjonowanie stron – Poradnik

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych i SEO? Pozycjonowanie strony to obowiązek każdej Firmy, która chce zaistnieć w internecie. W końcu należy być tam gdzie są Twoi klienci a ilość internautów w Polsce każdego dnia rośnie. Zanim potencjalni klienci trafią na Twoją stronę, najprawdopodobniej skorzystają z wyszukiwarki Google, która ma 97,87% udziałów w rynku według […]

Jakie są metody marketingowe na zwiększenie sprzedaży w małej cukierni?

Cukiernie to słodkie biznesy, w których sprzedawane są przeróżne wypieki. Od słodkich bułeczek przez ciastka i muffiny aż po spektakularne torty. Często jednak takie miejsca pomimo tego, że mają serce i duszę, muszą konkurować z wielkimi sieciówkami. Jakie metody mogą pomóc w tej nie zawsze równej walce? Jakie są metody marketingowe na zwiększenie sprzedaży w […]

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. […]

Private blog network – czym jest i jak z niego korzystać?

Aby konsument wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, ale również zatroszczyć się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony oraz to czy regularnie pojawiają się na niej kolejne rzetelne i użyteczne dla odbiorcy informacje. Jednak nie wolno także pomijać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania […]

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

SEMKRK#19 BIG – czyli konferencja w rozgrzanej czerwcowym słońcem, tętniącej wiedzą, inspiracjami i networkingiem Starej Zajezdni w Krakowie. Wydarzenie dla tych, którzy zamiast otwierać lodówkę, wpisują w Google frazę “co dziś zjem?”. Naprawdę mocny akcent przed nadchodzącymi wakacjami. SEMKRK#19 BIG – lokaIizacja SEMKRK#19 BIG jest zlokalizowana w legendarnym miejscu i wyjątkowo dogodnym czasie. Jestem przekonany, […]

Rich content. Co to jest i dlaczego warto wdrożyć go w sklepie internetowym

Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich content, co powinien zawierać i jakie cele realizuje. Co to jest Customer Experience? Duża konkurencja wśród sklepów internetowych sprawia, że cena produktu przestaje być najważniejszym kryterium, którym kierują się klienci. […]

Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO

Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena są listą dobrych praktyk, których zastosowanie znacząco wpływa na poprawę doświadczenia użytkowników danego serwisu. W niniejszym artykule znajdziesz ich omówienie […]

Jak promować sklep internetowy i stronę usługową? 13 pomysłów na reklamę firmy w sieci

Osoby, które posiadają własną firmę doskonale wiedzą, jak ważna jest reklama. Aby pozyskać potencjalnych klientów, muszą zainteresować ich swoimi produktami bądź usługami. Jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, których zaciekawimy ofertą? Podpowiem Ci, jak zareklamować firmę, wypromować swoje usługi i być widocznym w sieci. Poznaj skuteczne pomysły na reklamę firmy! Przyjazna strona internetowa Bardzo często […]

Co warto wiedzieć o usłudze tworzenia stron internetowych?

Wygoda stron www bierze się przede wszystkim z ich wzornictwa. Tworząc witryny www powinniśmy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale także przyzwyczajeniach klientów – jeżeli poruszanie się na serwisie będzie dla nich źródłem problemów, szybko wejdą na inną stronę lub zdecydują się na usługi innej firmy. By zatem witryna przyniosła nam oczekiwane zyski, […]