
Więcej w temacie Google pozycjonowanie stron na http://tinyurl.com/hoxcauu.
Pozycjonowanie stron to różne działania, które mają na celu zwiększenie obecności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co ostatecznie powinno skutkować zwiększeniem ilości transakcji firmy. Drugim atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi bądź samego brandu.
Google ocenia każdą witrynę www pod kątem w przybliżeniu dwustu różnorodnych czynników. Rezultat tej diagnozy warunkuje to, na którym miejscu strona bądź jej podstrona pojawi się użytkownikowi przeglądarki w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za istotne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uważają np. jakość treści, linkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne), jak również PageSpeed.
Wyszukując w przeglądarce Google jakiekolwiek słowo, użytkownik dostaje listę stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na szukane hasło. Które adresy wyświetlają się w SERP na topowych pozycjach? Z reguły te, których zawartość jest bardzo rozbudowana i dobrze nasycona właściwymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest także właściwie zoptymalizowany kod HTML, prędkość wczytywania się strony (nie tylko w wersji na mobile, lecz i na komputerze), a także liczba stron www publikujących linki do naszej witryny.
Pozycjonowanie sklepów i stron www – powierz to profesjonalistom z firmy SEO
Google systematycznie poprawia algorytm, wobec tego zaleca się zlecić pozycjonowanie sklepów i stron zawodowcom. Dobrym wyborem jest firma SEO, która ma wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich firmach pracuje szereg ekspertów nie tylko od optymalizacji, lecz także prowadzenia kampanii Google Ads czy kodowania. Zlecając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które także podniosą dochód firmy.
Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania sklepów i stron internetowych?
Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do administratorów stron internetowych, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż usług bądź wyrobów przedsiębiorstwa. Decydując się własny biznes niewyobrażalne jest w XXI w. nie założyć strony firmowej albo ją utworzyć, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie próżnuje w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Według szacunków blisko 97% osób sprawdza online opinie o lokalnych firmach, co wyraźnie wskazuje do jak obszernej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce znacząco zwiększa szansę, iż klient skorzysta z naszej oferty.
Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]