Internetowe witryny

Podstawowe informacje o pozycjonowaniu

Znamy trzy główne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się z reguły: – miejscowość (przykładowo “gitarzysta Kraków”) – dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Bałuty”) – kraj (“hostele Polska”) Pozycjonowanie […]

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Ogólna dostępność internetu oraz wygoda użycia go w celu wyszukania potrzebnych produktów i usług spowodowała, że każda firma pragnie obecnie zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – ważna jest bowiem obecność na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania. Sporo niedużych firm, działających tylko na określonym obszarze […]

Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron

Wydałeś krocie na swoją witrynę internetową, zaś ona nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak klientów wcale nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo największych starań? Najpewniej przyczyna tkwi w małej widoczności w sieci. Internauci zwykle używają popularnych wyszukiwarek – każdy biznesmen powinien więc zadbać o to, […]

Pozycjonować, jak to łatwo powiedzieć

Pozycjonowanie stron to różne działania, które mają na celu zwiększenie obecności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co ostatecznie powinno skutkować zwiększeniem ilości transakcji firmy. Drugim atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi bądź samego brandu. Google ocenia każdą witrynę […]