Internetowe witryny

Co warto wiedzieć o usłudze tworzenia stron internetowych?

Wygoda stron www bierze się przede wszystkim z ich wzornictwa. Tworząc witryny www powinniśmy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale także przyzwyczajeniach klientów – jeżeli poruszanie się na serwisie będzie dla nich źródłem problemów, szybko wejdą na inną stronę lub zdecydują się na usługi innej firmy. By zatem witryna przyniosła nam oczekiwane zyski, […]

Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna na topie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu znaczna grupa klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak […]

E-handel na wyciągnięcie ręki – sklep WooCommerce

Zamierzasz otworzyć sklep internetowy? Jeśli posiadasz już stronę na WordPress, ale także jeśli nie dysponujesz żadną stroną internetową i zaczynasz od zera, sklep na wtyczce WooCommerce jest wspaniałym rozwiązaniem. Dlaczego zaleca się utworzyć sklep WooCommerce? Ze względu na to, jak ogromną popularność zyskały witryny projektowane w oparciu o WordPress, nie trudno zrozumieć fakt, że w […]

Podstawowe informacje o pozycjonowaniu

Znamy trzy główne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się z reguły: – miejscowość (przykładowo “gitarzysta Kraków”) – dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Bałuty”) – kraj (“hostele Polska”) Pozycjonowanie […]

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Ogólna dostępność internetu oraz wygoda użycia go w celu wyszukania potrzebnych produktów i usług spowodowała, że każda firma pragnie obecnie zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – ważna jest bowiem obecność na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania. Sporo niedużych firm, działających tylko na określonym obszarze […]

Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron

Wydałeś krocie na swoją witrynę internetową, zaś ona nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak klientów wcale nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo największych starań? Najpewniej przyczyna tkwi w małej widoczności w sieci. Internauci zwykle używają popularnych wyszukiwarek – każdy biznesmen powinien więc zadbać o to, […]

Pozycjonować, jak to łatwo powiedzieć

Pozycjonowanie stron to różne działania, które mają na celu zwiększenie obecności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co ostatecznie powinno skutkować zwiększeniem ilości transakcji firmy. Drugim atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi bądź samego brandu. Google ocenia każdą witrynę […]