Internetowe witryny

Do grupy WeNet dołącza WebWave – największy na rynku kreator stron WWW

WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave – największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie […]

Do grupy WeNet dołącza WebWave – największy na rynku kreator stron WWW

WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave – największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie […]

Nie zastąpi porady lekarskiej, ale dostarcza cennych informacji – portal zdrowia

Sieć to miejsce, gdzie niezwykle prosto da się uzyskać informacje na dowolny temat. Internauci mają szczególną słabość do odpytywania Google o zagadnienia zdrowotne, częstokroć wręcz poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji ze specjalistą długim buszowaniem po sieci w celu odnalezienia na własną rękę rozwiązania problemu. Lecz czy to właściwy model stosowania wiedzy dostępnej na portalach o […]

Audyt SEO – jakie nieprawidłowości najczęściej ujawnia?

Według internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza kontrolę spółki, firmy lub przedsiębiorstwa pod kątem przeróżnych czynników, m.in organizacyjnych i finansowych, a także oszacowanie możliwości rozwoju. Co, mając na uwadze powyższe, oznacza zatem audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony www, oceniająca przeróżne jej aspekty, jak kod strony, strukturę nagłówków, metadane, szybkość ładowania się […]

Private blog network – czym jest i jak z niego korzystać?

Aby konsument wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, ale również zatroszczyć się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony oraz to czy regularnie pojawiają się na niej kolejne rzetelne i użyteczne dla odbiorcy informacje. Jednak nie wolno także pomijać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania […]

Rich content. Co to jest i dlaczego warto wdrożyć go w sklepie internetowym

Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich content, co powinien zawierać i jakie cele realizuje. Co to jest Customer Experience? Duża konkurencja wśród sklepów internetowych sprawia, że cena produktu przestaje być najważniejszym kryterium, którym kierują się klienci. […]

Najpiękniejsze miejsca i miasta w Małopolsce – jak łatwo zaplanować wizytę na południu Polski

Chociaż Małopolska to jedno z najmniejszych województw w naszym kraju, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu dużo, stąd często z trudem można znaleźć coś dla siebie w setkach informacji o planowanych imprezach kulturalnych czy sportowych i ciekawych zabytkach w Małopolsce. Serwis o atrakcjach […]

Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO

Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena są listą dobrych praktyk, których zastosowanie znacząco wpływa na poprawę doświadczenia użytkowników danego serwisu. W niniejszym artykule znajdziesz ich omówienie […]

Co warto wiedzieć o usłudze tworzenia stron internetowych?

Wygoda stron www bierze się przede wszystkim z ich wzornictwa. Tworząc witryny www powinniśmy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale także przyzwyczajeniach klientów – jeżeli poruszanie się na serwisie będzie dla nich źródłem problemów, szybko wejdą na inną stronę lub zdecydują się na usługi innej firmy. By zatem witryna przyniosła nam oczekiwane zyski, […]